Priser

VIKTCOACHNINGS PROGRAM

   

Våga & Vinn! Viktminskning    
Du får ALL hjälp i en sluten Facebook-grupp i 3 mån. Där ställer du dina frågor (och får svar samma dag) och jag ger mina råd & tips. 
Pris     999 kr (333 kr/mån - du kan delbet.)


Bli SMAL med Mess & Mail
Du kan messa & maila mig NÄR du vill i 3 mån - du får alltid svar samma dag. Du har mig i mobilen, hela tiden.
Pris     1999 kr (666 kr per mån - du kan delbet.)
 

   
VIP-COACHNING    
Du kan Ringa, Messa & Maila mig NÄR du vill i 3 mån - jag svarar alltid samma dag. Jag ringer dig varje vecka för uppföljning och råd. 
Pris    4999 kr (1600 kr/mån - du kan delbet.)
---------------------------------------------------------------

EFFEKTIVA & ENKLA DIETER


Snabb & Enkel Viktminskning (SEV)
En slow carb diet (med långsamma kolhydrater). Du får 77 enkla recept. Du slutar med snabba kolhydrater och äter dig MÄTT på RÄTT mat. (Jag har gått ner 25 kg med den här dieten.) Med support = Våga & Vinn! 
Pris     499 kr


Smal & Fri! med Paleo (SFP)
Paleo liknar den mat man åt på stenåldern. Du slutar med socker, gluten (bröd) och mjölkprodukter - och får tips på vad du kan äta istället. Det ingår 110 Recept (och du kommer att hitta tusentals recept på nätet). 
Pris   499 kr


Varannandags dieten
(VDD)
En diet för dig som inte vill ändra på så mycket - för varannan dag äter du precis som vanligt. De andra dagarna dricker/äter du små måltider. En enkel & effektiv diet för dig som har mindre än 10 kg att gå ner.
Pris     499 kr


X Skonsam/Mild Viktminskning (XSMV)
En diet för dig som har symptom/problem som t ex hudproblem, magproblem, värk i leder, förlamande trötthet, depression mm. Man tar bort de 7(9) livsmedel som kan ge inflammation/intolerans i EN månad. Sedan äter man dem EN i taget...
Pris     499 kr
---------------------------------------------------------------

BÖCKER/E-BÖCKER